Opis wakacji niemiecki perfekt

Pobierz

W języku niemieckim masz do wyboru dwa czasy: czas przeszły Perfekt albo Präteritum, a po kliknięciu w link znajdziesz lekcje wraz z ćwiczeniami własnie o tych czasach.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Przykład opisu ostatnich wakacji po niemiecku.. Jest to czas dokonany.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną w górach.. wakacje.. der Ausflug - wycieczka die Reise - podróż das Abenteuer - przygoda das Trampen - autostop das Reisebüro - biuro podróży das Meer - morze der See - jezioro das Gebirge - góry malerisch - malowniczy wunderbar - cudowny unvergesslich - niezapomniany atemberaubend - zapierający dech Mamy nadzieję że powyższy przykład pomoże Ci napisać Twój własny opis wakacji po niemiecku.. Gdzie najchętniej spędzasz wakacje?. Kupiłem wycieczkę dwa tygodnie temu.. 9,890 wizyt.. Byłam tam z rodzicami.. Pogoda była bardzo dobra.. Z góry dzięki :P .. spróbuj skorzystać z wyszukiwania w witrynie i znaleźć inne odpowiedzi na ten temat Język niemiecki.. Chciałabym, abyście pomogli mi opisać wakacje po niemiecku w czasie przeszłym PERFERCT.. Prosze o pomoc jak najszybciej.. - napisał w Języki obce: prosze niech mi ktos przetłumaczy opis wakacji 1 miesiąc w perfekcie 2 w prateritum.Na wakacje wyjechałem z rodzicami nad morze..

Opisz swoje wakacje w czasie perfekt.

Meine Sommerferien habe ich sehr nett verbracht Na poczatku wakacji wyjechałem z kolegami nad jezioro.. Prosiłbym o pomoc w zrozumieniu budowy czasu przeszłego Perfekt.. unvergesslich - niezapomniany.. 15 zdań - łatwych do wymówienia lub przetłumaczcie to.. Opis wakacji po niemiecku zwrotyMeine Sommerferien sind mir gelungen.. (Codziennie jeździłam na rowerze) 3.. Wakacje spędziłam bardzo miło.. Przeskocz do treści.opisz swoje wakacje w jezyku niemieckim .. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. A teraz czas na słownictwo i zwroty.Wakacje spędziłem bardzo fajnie.. (Pływałam w basenie) Ich habe mich mit meinen Freunden getroffen.Perfekt to jeden z czasów niemieckich do mówienia o przeszłości.. W wolnych chwilach spacerowaliśmy, zbieraliśmy muszelki i kąpaliśmy się, a wieczorami wychodziliśmy do salonówGier, uwielbiałem spędzać tam czas.Resztę wakacji spędziłem w domu, ale nie nudziłem się Ich habe meine Großeltern auf dem Lande besucht.. ( w wakacje byłam nad morzem) 2.. Odwiedziłam wiele ciekawych miejsc.. Grałem w piłkę nożną i wygłupiałem się.. zadanie dodane 7 września 2010 w Język niemiecki przez użytkownika niezalogowany.. Pojechaliśmy tam autem.. (codziennie spotykałam się z przyjaciółką) 5.das Reisebüro - biuro podróży.. Grałem dużo w gry komputerowe.. Morze było spokojne i zimne.1.. o wyjaśnienie najważniejszych rzeczy od początku tak bym potrafił układać poprawne zdania w czasie .Czas przeszły Perfekt jest zaprzeczeniem Präteritum..

Load image.Opis wakacji w języku niemieckim.

Kupilam tam pamiątki.. Chodziłem późno spać i dużo spałem.4,011 wizyt.. (czasami grałam w piłkę nożną) 4.. Najlepiej przetłumaczenie tego : W te wakacje byłam z rodziną nad morzem w miejscowości Dziwnów.. Question from @steeloff - Gimnazjum - Język niemieckiWarto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej.. Witam!. Również spotykałem się z kolegami.. Na przykład stadion Santago Bernabeu.. Mamy nadzieję że powyższy przykład pomoże Ci napisać Twój własny opis wakacji po niemiecku.Potrzebuję opis wakacji po niemiecku w czasie perfekt.. Proszę na jutro musze to mieć zależy mi proszę daje naj !Przydatność 70% Opis dnia w czasie perfekt.. « dnia: Lipiec 30, 2008, 12:25:19 pm ».. Tu rozwiążesz swoje problemy związane z językiem niemieckim.. Dodaj do: opisz w 5 zdaniach swoje wakacje po niemiecku w perfekt .. Nocowaliśmy w hotelu.. Cześć Kasia.. Question from @steeloff - Gimnazjum - Język niemiecki/niem/ Opis wakacji / Perfekt, Imperfekt/.. Spędziliśmy tam dwa tygodnie.. Pogoda była słoneczna.Warto zapoznać się z typowymi zwrotami, które można wykorzystać zarówno w odpowiedzi ustnej jak i pisemnej.. Widać tutaj ewidentny skutek.Przykład opisu dnia po niemiecku z tłumaczeniem Opis dnia po niemiecku - wzór.. Ich bin dorthin mit meiner ganzen Familie gefahren und dort von.Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.Wystarczy dodać kilka określeń czasu, jak dni tygodnia (PATRZ POST "dni tygodnia - Wochentage"), porę dnia lub określenia, którego dnia coś miało/ma miejsce i już mamy gotowe troszkę bardziej rozbudowane zdanie.opisze po niemiecku moje wakacje letnie około 20 zdan, zastoduje czas perfekt dam najj ..

Przykładowy opis wakacji w języku niemieckim.

(Moje wakacje się udały) Im August habe ich viel Deutsch gelernt.. Dużo spacerowaliśmy, graliśmy w siatkówkę.. zastosuj czas perfekt (czas przeszły).. Zwiedzałam Madryt.. Już widzimy, że drugie zdanie będzie w czasie Perfekt.. O przeszłości w języku niemieckim możesz również mówić w czasie Präteritum, ale to właśnie Perfekt jest używany częściej.. Ich fahre - jadęDo opisania wakacji / urlopu będzie ci potrzebny czas przeszły (niestety , wszystko co dobre szybko się kończy: ().. Używamy go w przypadku kiedy wykonana, zakończona przez nas czynność wpływa na nasze życie.. Dużo spacerowaliśmy wieczorami, a rano chodziliśmy na plażę.. (Tydzień opiekowałam sie kuzynką) Ich habe im Schwimmbad geschwommen.. Nocowaliśmy w przyczepi campingowej.. 0 głosów.. Byłem tam 1 tydzień.. Zwiedziłam różne muzea i klasztor San Isidoro el Real.Napisz opis swoich wakacji po Niemiecku w czasie perfekt .. - pl.ya.guru .. Co jest takiego szczególnego w Perfekt?Opis wakacji: In diesem Jahr habe ich meine Sommerferien an der Ostsee verbracht.. Moje wakacje spędziłem w domu.. wunderbar - cudowny.. Pogoda była świetna, jedzenie dobre.. Znajdź inne odpowiedzi.. edycja 7 września 2010 przez użytkownika misio.wakacje czas Perfekt Moje wakacje spędziłam nad morzem,dokładnie 20 km od Kołobrzegu w Byszewie u mojej kochanej babci i wujka.Właśnie tam poznałam super kolegów i się zakochałam.Na początku było trochę nudno bo ciągle jeździliśmy po rodzinie której dawno nie widziałyśmy.Ale gdy rodzice wyjechali z moimi młodszymi siostrami a ja zostałam z starszą siostrą było wspaniale.W dzień siedzieliśmy na plaży lub nad jeziorem,tam opalałyśmy się i kapałyśmy się .- Hotel był drogi..

Napisz opis swoich wakacji po Niemiecku w czasie perfekt .

Pojechaliśmy tam autem.. Na wakacje poleciałam do Hiszpanii.. Długo czekaliśmy na lotnisku.. Przedstawiamy Wam opis wakacji po niemiecku w czasie teraźniejszym Präsens oraz przeszłym Perfekt.. Perfekt - tak nazywa się czas, dzięki któremu można powiedzieć coś w przeszłości.. Poniżej umieszczam przykładowe zdania do opisu wakacji.. (W sierpniu uczyłam się dużo niemieckiego) Eine Woche lang habe ich meine Cousine gepflegt.. Danach bereite ich das Frühstück zu und esse.wakacje - opis wakacji, jak spędziłem -łam wakacje.. Często spotykałem się z moimi przyjaciółmi.. Czasami chodziłem nad jezioro.Opis wakacji w czasie przeszłym Perfekt..